Dedicated to mah sis!

Her kommer det jumpende inn et innlegg på facebookprofilen min.. MIDT på natta klokken halv3, når jeg prøver å.. stalke facebookprofiler i fred og ro! Og jeg bare «WHAAAT, hvem i all verdens rike og navn er det som ikke har lagt seg på denne tiden av døgnet?! Barne-tv er ferdig for lengst!» Personlig ser jeg på meg selv som ett av de få unntak, en av de som aldri trenger denne skjønnhetssøvna .. Og da ville det være logisk at vedkommende hadde litt av samme genet. Som om vi snakka samme blod. Og jaggu var´e ikke ho søs!  Klagende på manglende oppdateringer på Hilsen Nilsen. Med det dedikerer jeg følgende innlegg til deg!

Du sier du har lite å gjøre kjære deg.. Lite å fylle dagene med.. Med det kan min gode venn Steve Brule bøte på såret med noen gode tips for å så timene til å flakse ivei. Flakse ivei som en ivrig havørn på tokt! «Ka-kaa!» 

Etter å ha beskuet dette foreslår jeg at du går å vasker rommet mitt til jeg kommer hjem for sommeren. Gidder ikke å innhalere gammelt støv og mugne bollerester etter en lang og strabasiøs togtur.. Du gjør det for meg du, lille venn? Gjerne skift sengeklær også..

 

Hilsen Nilsen

One thought on “Dedicated to mah sis!

  1. Haha, din søte lille lerkefugl! Blir jeg noen gang så ensom og lik som han Steve, vil jeg heller vurdere å flytte inn på eldrebolig der jeg kan sitte å ta en kopp kaffe med Olga og Magda å høre deres historier fra krigen.
    Gi meg en dato på når du kommer hjem, så skal jeg skifte sengeklær å støvsuge til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

