Who Run The World

Jeg sitter henslengt i senga mi som et skadeskutt beltedyr med dysfunksjonelle lammeføtter med ei flaske Pepsi Max på høykant ned mot svelg og magesekker. Det svir og brenner verre enn Absint mot åpne kjøttsår, og beina er tyngre enn bly – du skal ikke klage du, Thor Hushovd! Så da spør man; «Who Run the World»? Det er ikke meg for å si det sånn.. jeg ligger pal i senga, like rolig og ubevegelig som John Lennon – stuck seks fot under. «Beyoncé Run The World!» Sånn er´e bare!

Beyonce-Who-Run-The-World-Girls

Pressa meg inn på en smålig overfylt, småulovlig buss mot Fornebu med en snuppete gjeng for å beskue dronningbien for første gang i hele mitt lille lange liv. Og jaggu.. var på tide! Telenor Arena ble i dag fylt med vokale prestasjoner du skal lete lenge etter å matche. Et fargerikt sceneshow så grundig gjennomtenkt og så utilfeldig..tumblr_mlfozc91Ul1rqgjz2o1_1280Dansere på et nivå av synkronitet som kun et speilbilde skulle kunne matche. Så mye girlpower og feminisme at jeg der og da begynte vurdere min personlige seksuelle legning. Og det som er så forunderlig er at jeg tror.. om du fjernet samtlige av dansere, musikere, hele sceneriggen – ville dama fremdeles klare  å fylle arenaen, kun i egen person. Så mye dame er det i Beyoncé! Så mye guts og power!

Denne kvelden skal nok sette seg som ko mot ull i minnet mitt! Damn! Tipper Jay Z gliser bredt, for å si det sånn..celeb-photos-5

 

Legg igjen en kommentar

